TT600S

Pokaż innym swój motocykl!
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Pawlo
Moderator
Posty: 2501
Rejestracja: 01 paź 2010, 19:29
Motocykl: Było TT600S
Jest KTM 690 Duke & 1290
Lokalizacja: Wrocław

Re: TT600S

Post autor: Pawlo »

Jak się człowiek zepnie to i w 8 minut da radę koła zmienić :bananaevil:

[youtube]www.youtube.com/watch?v=Cs_MUKF9bT4[/youtube]
Obrazek
Awatar użytkownika
Gacek
Prawdziwy Endurzysta
Posty: 4299
Rejestracja: 02 paź 2010, 17:12
Motocykl: Yamha xt 600 3tb 1994
Lokalizacja: SB

Re: TT600S

Post autor: Gacek »

Pawlo - wszystko elegancko ;) tylko dlaczego po wkręceniu oski w przednich lagach nie wykonujesz przytupu zawiasem ? aby się ułozył do lagi ,przed dokręceniem małych śrubek ? może to błahostka ale w taki sposób jak robisz twoje prowadnice w zawiasie mogą ulec szybszemu zużyciu (nie zamierzam cię pouczać oczywiście ) ;) .
אני לא צריך אמונה עיוורת,
אני לא צריך עזרה קומית,
אני לא צריך להסתכל על הפצעים,
אני לא צריך את ישוע המשיח סופרסטאר,
אני לא צריך טלוויזיה ביום ראשון,
אתה יכול להיות בטוח, אני לא צריך דת.
Awatar użytkownika
Pawlo
Moderator
Posty: 2501
Rejestracja: 01 paź 2010, 19:29
Motocykl: Było TT600S
Jest KTM 690 Duke & 1290
Lokalizacja: Wrocław

Re: TT600S

Post autor: Pawlo »

Gacek, szczerze Ci powiem, nie wiedziałem o tym :lol:
Jak masz jeszcze jakieś zastrzeżenia to pisz, z chęcią się doszkolę :browar:
Obrazek
Awatar użytkownika
Gacek
Prawdziwy Endurzysta
Posty: 4299
Rejestracja: 02 paź 2010, 17:12
Motocykl: Yamha xt 600 3tb 1994
Lokalizacja: SB

Re: TT600S

Post autor: Gacek »

Pawlo - wierz mi nie mam zastrzeżeń zwróciłem na pewien aspekt uwagę - niezręcznie się czuję udzielając tego typu info :oops: .Ale uważam ze lepiej napisać niż milczeć bo to oznaczało by obojętność .
אני לא צריך אמונה עיוורת,
אני לא צריך עזרה קומית,
אני לא צריך להסתכל על הפצעים,
אני לא צריך את ישוע המשיח סופרסטאר,
אני לא צריך טלוויזיה ביום ראשון,
אתה יכול להיות בטוח, אני לא צריך דת.
Awatar użytkownika
Pawlo
Moderator
Posty: 2501
Rejestracja: 01 paź 2010, 19:29
Motocykl: Było TT600S
Jest KTM 690 Duke & 1290
Lokalizacja: Wrocław

Re: TT600S

Post autor: Pawlo »

Nie no, poważnie, dobrze, że napisałeś, bo często robię różne rzeczy "na pałę" po swojemu i nieświadomie nie zagłębiam się w takie szczegóły, głównie z niewiedzy. Także z tym doszkoleniem to wcale nie był sarkazm jakby co ;)
Obrazek
Awatar użytkownika
Gacek
Prawdziwy Endurzysta
Posty: 4299
Rejestracja: 02 paź 2010, 17:12
Motocykl: Yamha xt 600 3tb 1994
Lokalizacja: SB

Re: TT600S

Post autor: Gacek »

Pawlo pisze:W końcu skończyłem przedni błotnik. Zamiast pomalować okleiłem go folią, wyszło lepiej niż się spodziewałem 8-)
Obrazek

I tu już po wyszpachlowaniu i oklejeniu:

Obrazek

Obrazek

Chyba trzeba w końcu otworzyć jakiś biznes z oklejaniem folią :biker:
Pawlo masz doświadczenie z tymi foliami do oklejania ? możesz doradzić jaką ? gdzie kupić ? i jakie to ew koszty ? czy jest przy takiej technice ze folia da się naciągnąć ?
אני לא צריך אמונה עיוורת,
אני לא צריך עזרה קומית,
אני לא צריך להסתכל על הפצעים,
אני לא צריך את ישוע המשיח סופרסטאר,
אני לא צריך טלוויזיה ביום ראשון,
אתה יכול להיות בטוח, אני לא צריך דת.
qpa
Po ośki w błocie
Posty: 888
Rejestracja: 12 lis 2010, 18:31

Re: TT600S

Post autor: qpa »

Od razu napisz czy Ci ten błotnik wytrzymał?
Awatar użytkownika
Pawlo
Moderator
Posty: 2501
Rejestracja: 01 paź 2010, 19:29
Motocykl: Było TT600S
Jest KTM 690 Duke & 1290
Lokalizacja: Wrocław

Re: TT600S

Post autor: Pawlo »

qpa pisze:Od razu napisz czy Ci ten błotnik wytrzymał?
Spawy trzymają, ale miałem powtórkę z rozrywki, glebłem w identyczny sposób i powstało małe pęknięcie w innym miejscu + kilka ładnych rys :D Ale latam z tym cały czas i nic się nie dzieję, na pewno parę gleb by go załatwiło - zmęczenie materiału, ale na pewno nic mu się nie dzieje przy schodzeniu z koła ;) Tak jak pisałeś, najlepiej by było wymienić, ale koszta wychodzą spore, a nie jest to rzecz, którą muszę mieć na chwilę obecną.

Gacek, doświadczenie mam już spore, trochę się tego nakleiłem - dachy w carbony, wnętrza samochodów w szczotkowane aluminium itd. itp. ;) Teraz oklejam Fazera w bojowe barwy, już częściowo zmienił kolor. Mogę Ci jutro wrzucić foty błotnika i zadupka (zeszło w sumie 5h na te dwa elementy). Folia tylko Oracal 970. Jest to folia typowo do oklejania samochodów, odporna na warunki i chyba najprostsza do klejenia. Inne folie to strata nerwów, a dla amatora także pieniędzy :) Jedyna wada folii - łatwo się rysują te z połyskiem. Ostatnio oglądałem folię metallic przyklejoną już na samochodzie trochę czasu i przyznam, że zacnie to wyglądało i żadnych rys nie było widać. Folię zamawiam zawsze w tym sklepie, normalne ceny i wszystkie kolory do wyboru: http://www.fabertec.pl/folia-Oracal-970Ra-PREMIUM Ceny w okolicach 100zł za MB (szer. 152cm). Przyklejanie folii to tylko na sucho + mocna suszarka. Opalarki nie polecam, bo łatwo przyjarać folię. No i obowiązkowo przynajmniej jedna osoba do pomocy, bo brakuje rąk, a trzeba grzać-naciągać grzać-naciągać i tak do uzyskania efektu.
Obrazek
Awatar użytkownika
Gacek
Prawdziwy Endurzysta
Posty: 4299
Rejestracja: 02 paź 2010, 17:12
Motocykl: Yamha xt 600 3tb 1994
Lokalizacja: SB

Re: TT600S

Post autor: Gacek »

Pawlo pisze:Folia tylko Oracal 970.
a testowałeś inne ? na allegro jest np z firmy 3 m :roll: Zapytam czy wycinasz to przed oklejaniem czy po oklejeniu ? :mrgreen:
אני לא צריך אמונה עיוורת,
אני לא צריך עזרה קומית,
אני לא צריך להסתכל על הפצעים,
אני לא צריך את ישוע המשיח סופרסטאר,
אני לא צריך טלוויזיה ביום ראשון,
אתה יכול להיות בטוח, אני לא צריך דת.
Awatar użytkownika
Pawlo
Moderator
Posty: 2501
Rejestracja: 01 paź 2010, 19:29
Motocykl: Było TT600S
Jest KTM 690 Duke & 1290
Lokalizacja: Wrocław

Re: TT600S

Post autor: Pawlo »

Nie testowałem, ale przed 3M przestrzegał mnie koleś, który siedzi już kupę czasu w foliach. Podobno zdarzają się pojedyńcze przypadki, że potrafi z niczego popękać folia :niewiem: Aczkolwiek ja używam tylko Oracala i polecam w 100%, również folie transparentne (dobrze się nimi np. światła przyciemnia ;) ) z innymi firmami nie miałem do czynienia także się nie będę mądrzył.
Wycinam wstępnie kawałek, ale z bardzo dużym nadmiarem, lepiej przyciąć niż ma braknąć. Na końcu zawsze zawijam folię za rant tak do 10cm, z resztą to widać na focie błotnika od spodu. Dodatkowo w miejscach takich jak np. błotnik od spodu folie bardzo mocno wygrzewam lub nawet przypalam opalarką/zapalniczką, żeby nie odłaziło.
Obrazek
ODPOWIEDZ