


na tym IV biegu do ilu kręci? IMO silnik nie ma mocy żeby napędzić motocykl na V biegu przy prędkościach od 120kmph w górę.stanleyipkisss pisze:zbijanie biegu nie pomaga, na czwartym dojdzie powiedzmy do 120 - 130 wrzucamy 5 i xtek nie przyspiesza
Piec w żonowym 3TB też jest już na wykończeniu, pierścienie dzwonią jak najęte, kompresja ok 6bar, a zapier..la to lepiej niż mój 3AJmazi pisze:na tym IV biegu do ilu kręci? IMO silnik nie ma mocy żeby napędzić motocykl na V biegu przy prędkościach od 120kmph w górę.stanleyipkisss pisze:zbijanie biegu nie pomaga, na czwartym dojdzie powiedzmy do 120 - 130 wrzucamy 5 i xtek nie przyspiesza
Dlaczego? Może być wiele powodów, od prozaicznych po bardziej złożone.
Pewnie piec już nie jest pierwszej młodości + długie przełożenie i jest jak jest.
być moze tak, sprowadziłem ja z włoch w tym roku, ale na poczatku szła ok. 140km/hPawlo pisze:A czy to przypadkiem nie jest ta zablokowana wersja?
No to żadna różnica. Wyciągaj gaźniki, zobacz jakie siedzą dysze i czy króćce nie mają zwężek.stanleyipkisss pisze:być moze tak, sprowadziłem ja z włoch w tym roku, ale na poczatku szła ok. 140km/hPawlo pisze:A czy to przypadkiem nie jest ta zablokowana wersja?
To od razu poproszę bywalców o opracowanie instrukcji szybkiego demontażu i montażu gaźników w 3TB, bom się ostatnio zdrowo zeźlił przy składaniu XTka do kupystanleyipkisss pisze:lece do garazu wymieniać klocki, i zobaczyc co zaczeło mi stukac przy zebatce w silniku, nie omieszkam wyciagnac gaźników
Zrób to w 1VJ - pewnie jeszcze gorzej niż w 3TB...ArturS pisze:To od razu poproszę bywalców o opracowanie instrukcji szybkiego demontażu i montażu gaźników w 3TB, bom się ostatnio zdrowo zeźlił przy składaniu XTka do kupystanleyipkisss pisze:lece do garazu wymieniać klocki, i zobaczyc co zaczeło mi stukac przy zebatce w silniku, nie omieszkam wyciagnac gaźników