5 bieg i 5tys obrotów

Forum dotyczące problemów technicznych związanych z jednostką napędową i układem zasilania w XT
Awatar użytkownika
ArturS
Prawdziwy Endurzysta
Posty: 2258
Rejestracja: 09 lis 2011, 07:24
Motocykl: XT600Z Tenere 3AJ, Husqvarna TE610ie
Lokalizacja: Łaziska Górne
Kontakt:

Re: 5 bieg i 5tys obrotów

Post autor: ArturS »

ew. strzelona membrana drugiego gaźnika, bez której silnik się nie wkręci na obroty. Tak czy siak, bez rozbiórki gaźników możemy sobie wymyślać do woli ;) A żeby się jeszcze na koniec nie okazało, że któryś zacisk trzyma :lol: Tarcze się nie grzeją? ;)
mazi
Administrator
Posty: 1009
Rejestracja: 24 gru 2009, 11:58
Lokalizacja: LU

Re: 5 bieg i 5tys obrotów

Post autor: mazi »

stanleyipkisss pisze:zbijanie biegu nie pomaga, na czwartym dojdzie powiedzmy do 120 - 130 wrzucamy 5 i xtek nie przyspiesza
na tym IV biegu do ilu kręci? IMO silnik nie ma mocy żeby napędzić motocykl na V biegu przy prędkościach od 120kmph w górę.
Dlaczego? Może być wiele powodów, od prozaicznych po bardziej złożone.

Pewnie piec już nie jest pierwszej młodości + długie przełożenie i jest jak jest.
---
Pozdrawiam
mazi
Awatar użytkownika
Pawlo
Moderator
Posty: 2501
Rejestracja: 01 paź 2010, 19:29
Motocykl: Było TT600S
Jest KTM 690 Duke & 1290
Lokalizacja: Wrocław

Re: 5 bieg i 5tys obrotów

Post autor: Pawlo »

A czy to przypadkiem nie jest ta zablokowana wersja? ;)
Obrazek
Awatar użytkownika
ArturS
Prawdziwy Endurzysta
Posty: 2258
Rejestracja: 09 lis 2011, 07:24
Motocykl: XT600Z Tenere 3AJ, Husqvarna TE610ie
Lokalizacja: Łaziska Górne
Kontakt:

Re: 5 bieg i 5tys obrotów

Post autor: ArturS »

mazi pisze:
stanleyipkisss pisze:zbijanie biegu nie pomaga, na czwartym dojdzie powiedzmy do 120 - 130 wrzucamy 5 i xtek nie przyspiesza
na tym IV biegu do ilu kręci? IMO silnik nie ma mocy żeby napędzić motocykl na V biegu przy prędkościach od 120kmph w górę.
Dlaczego? Może być wiele powodów, od prozaicznych po bardziej złożone.

Pewnie piec już nie jest pierwszej młodości + długie przełożenie i jest jak jest.
Piec w żonowym 3TB też jest już na wykończeniu, pierścienie dzwonią jak najęte, kompresja ok 6bar, a zapier..la to lepiej niż mój 3AJ :niewiem:
stanleyipkisss
Czyścioch
Posty: 14
Rejestracja: 13 maja 2013, 20:55
Motocykl: XT600e

Re: 5 bieg i 5tys obrotów

Post autor: stanleyipkisss »

Pawlo pisze:A czy to przypadkiem nie jest ta zablokowana wersja? ;)
być moze tak, sprowadziłem ja z włoch w tym roku, ale na poczatku szła ok. 140km/h
Awatar użytkownika
ArturS
Prawdziwy Endurzysta
Posty: 2258
Rejestracja: 09 lis 2011, 07:24
Motocykl: XT600Z Tenere 3AJ, Husqvarna TE610ie
Lokalizacja: Łaziska Górne
Kontakt:

Re: 5 bieg i 5tys obrotów

Post autor: ArturS »

stanleyipkisss pisze:
Pawlo pisze:A czy to przypadkiem nie jest ta zablokowana wersja? ;)
być moze tak, sprowadziłem ja z włoch w tym roku, ale na poczatku szła ok. 140km/h
No to żadna różnica. Wyciągaj gaźniki, zobacz jakie siedzą dysze i czy króćce nie mają zwężek.
stanleyipkisss
Czyścioch
Posty: 14
Rejestracja: 13 maja 2013, 20:55
Motocykl: XT600e

Re: 5 bieg i 5tys obrotów

Post autor: stanleyipkisss »

lece do garazu wymieniać klocki, i zobaczyc co zaczeło mi stukac przy zebatce w silniku, nie omieszkam wyciagnac gaźników
Awatar użytkownika
ArturS
Prawdziwy Endurzysta
Posty: 2258
Rejestracja: 09 lis 2011, 07:24
Motocykl: XT600Z Tenere 3AJ, Husqvarna TE610ie
Lokalizacja: Łaziska Górne
Kontakt:

Re: 5 bieg i 5tys obrotów

Post autor: ArturS »

stanleyipkisss pisze:lece do garazu wymieniać klocki, i zobaczyc co zaczeło mi stukac przy zebatce w silniku, nie omieszkam wyciagnac gaźników
To od razu poproszę bywalców o opracowanie instrukcji szybkiego demontażu i montażu gaźników w 3TB, bom się ostatnio zdrowo zeźlił przy składaniu XTka do kupy :klnie:
mazi
Administrator
Posty: 1009
Rejestracja: 24 gru 2009, 11:58
Lokalizacja: LU

Re: 5 bieg i 5tys obrotów

Post autor: mazi »

ArturS pisze:
stanleyipkisss pisze:lece do garazu wymieniać klocki, i zobaczyc co zaczeło mi stukac przy zebatce w silniku, nie omieszkam wyciagnac gaźników
To od razu poproszę bywalców o opracowanie instrukcji szybkiego demontażu i montażu gaźników w 3TB, bom się ostatnio zdrowo zeźlił przy składaniu XTka do kupy :klnie:
Zrób to w 1VJ - pewnie jeszcze gorzej niż w 3TB... :browar:
---
Pozdrawiam
mazi
Awatar użytkownika
ArturS
Prawdziwy Endurzysta
Posty: 2258
Rejestracja: 09 lis 2011, 07:24
Motocykl: XT600Z Tenere 3AJ, Husqvarna TE610ie
Lokalizacja: Łaziska Górne
Kontakt:

Re: 5 bieg i 5tys obrotów

Post autor: ArturS »

A jest inaczej niż w 3AJ? Bo w porównaniu do 3TB to lusblusbajka :lol:
ODPOWIEDZ