Tłok

Forum dotyczące problemów technicznych związanych z jednostką napędową i układem zasilania w XT
Awatar użytkownika
ArturS
Prawdziwy Endurzysta
Posty: 2258
Rejestracja: 09 lis 2011, 07:24
Motocykl: XT600Z Tenere 3AJ, Husqvarna TE610ie
Lokalizacja: Łaziska Górne
Kontakt:

Re: Tłok

Post autor: ArturS »

terenowiecc pisze:
ArturS pisze:Z nudów szukam tańszej alternatywy, ale pewnie skończy się na sprawdzonym i tanim TKRJ :lol:
Artur ile km obecnie na TKRJ masz już zrobione?
12tys.km i na razie nie rośnie, tenerka rozbebeszona - kombinuję z nieszczęsnym wałkiem zdawczym.
Awatar użytkownika
Tomiacho
Po kostki w błocie
Posty: 330
Rejestracja: 31 mar 2010, 22:04
Motocykl: XT 600 43f
Lokalizacja: Piła

Re: Tłok

Post autor: Tomiacho »

Vertexa nie polecam. Miałem dwie sztuki i w każdym pierścienie się sypały. Co prawda to był dwutakt rotaxa 125ccm ale to nic. Liczy się wykonanie. W jednym pękł pierścień masakrując ścianki cylindra i tłoka a drugi ? Nawet nie wytrzymał dotarcia. Po ok 50km pierścień się po prostu wtopi w tłok i stracił kompresje. Pompka olej podawała a dodatkowo dolewałem olej do pb wiec nie ma opcji że chodził na sucho. Było to w 2002r i od tego czasu może polepszyli jakość.
Cold and Ugly

Ręce w błocie, chuj w tawocie to crossowiec przy robocie
Awatar użytkownika
Gacek
Prawdziwy Endurzysta
Posty: 4299
Rejestracja: 02 paź 2010, 17:12
Motocykl: Yamha xt 600 3tb 1994
Lokalizacja: SB

Re: Tłok

Post autor: Gacek »

Pytania porównania cenowo - jakościowe na temat marki tłoka i jego żywotności stają się dla mnie po prostu nudne - bo to różnice cenowe są na poziomie 50 litrów paliwa :P .
Uzasadniam - co to za koszt skoro nie jednokrotnie spalałem taką ilość dziennie zdzierając opony na asfalcie w przysłowiowym " ganianiu w koło komina " :) . Wiem ze aspekty finansowe odgrywają dużą rolę przy remoncie - ale czy warto aż tak oszczędzać ? nie lepiej kupić pewnik ( w sensie technologicznym i jakościowym ) :|
אני לא צריך אמונה עיוורת,
אני לא צריך עזרה קומית,
אני לא צריך להסתכל על הפצעים,
אני לא צריך את ישוע המשיח סופרסטאר,
אני לא צריך טלוויזיה ביום ראשון,
אתה יכול להיות בטוח, אני לא צריך דת.
Awatar użytkownika
ArturS
Prawdziwy Endurzysta
Posty: 2258
Rejestracja: 09 lis 2011, 07:24
Motocykl: XT600Z Tenere 3AJ, Husqvarna TE610ie
Lokalizacja: Łaziska Górne
Kontakt:

Re: Tłok

Post autor: ArturS »

TKRJ to pewniak :mrgreen: Przynajmniej na razie. Jeśli tłok wytrzyma 35-40kkm, to 90% użytkowników raczej nie dołoży do wossnera, który nawet, jeśli wytrzyma 10kkm więcej, to ich to nie obchodzi, bo mało kto pokonuje taki dystans jednym motocyklem. Ja w głębi duszy mam nadzieję na rychłą zmianę na poramańczową 690-tkę, więc po trochu też mnie to dydna, ale z drugiej strony, te 40-50kkm tenerką zapewne zdążę zrobić przed zmianą. Niech więc się testuje :ugeek:
Oczywiście, jakbym wymienił na wossnera, bo zapewne trułbym wszystkim, że lepiej dołożyć :lol:
Awatar użytkownika
Tomiacho
Po kostki w błocie
Posty: 330
Rejestracja: 31 mar 2010, 22:04
Motocykl: XT 600 43f
Lokalizacja: Piła

Re: Tłok

Post autor: Tomiacho »

Dokładnie. Nie ma co się rzucać na drogie części. Za cene wossnera czy vertexa masz dwie sztuki TKRJ :) Albo jedną sztuke i jakiś fajny wydech :P
Cold and Ugly

Ręce w błocie, chuj w tawocie to crossowiec przy robocie
Awatar użytkownika
Pawlo
Moderator
Posty: 2501
Rejestracja: 01 paź 2010, 19:29
Motocykl: Było TT600S
Jest KTM 690 Duke & 1290
Lokalizacja: Wrocław

Re: Tłok

Post autor: Pawlo »

Heh, aż sam jestem ciekaw ile wytrzyma TKRJ u mnie :P Przy mojej jeździe nie ma lekko, z obrotów nie schodzi :lol:
Obrazek
ODPOWIEDZ