HORNET 919
- Aruś
- Po kostki w błocie
- Posty: 235
- Rejestracja: 20 wrz 2011, 13:59
- Motocykl: HORNET 919
- Lokalizacja: Rybnik
Re: HORNET 919
Dzisiaj poszedłem pojeździć i dodałem głos Arrowa:
http://www.youtube.com/watch?v=rAknEhnUwuM
http://www.youtube.com/watch?v=rAknEhnUwuM

- sonsiod
- Lubiący błoto
- Posty: 21
- Rejestracja: 15 sty 2013, 09:54
Re: HORNET 919
No no Aruś toś to cheś żylete do garażu przykludził podjechałbyś kiedy to by my kaj śmigli heheh
-
- Lubiący błoto
- Posty: 87
- Rejestracja: 23 lut 2013, 12:55
Re: HORNET 919
Fajny silnik:D heh... jeden z moich ulubionych:D... niestety ramy juz nie lubie:) jak lubisz latac na gumie to kiepski wybór powiem szczerze... silnik jest podwieszany na ramie i ostro dostaje w dupe przy wygłupach. Znajomy z ciekawosci był na pomiarach geometrii (akurat w 600 ale to jest identyczna rama) i moto było ponad 2 cm dłuższe niz być powinno:D oczywiście od jazdy na kole:) Pomijam fakt ze byle szlif i pod bakiem wyskakuje skrzywienie. Najfajniejsza opcja tego silnika to wsadzenie go w rame z sc33, klatka, 65 zębów na tył, przegroda do miski + obrócenie smoka, HB (radial magura + 2xzaciski z sc33):D moim zdaniem w takim wydaniu nie da sie zepsuc tego motocykla chyba że (DŁUGO!) nie dolewa się oleju:D Nie zmienia to faktu ze hornetki zawsze sie fajnie prowadziły po winklach.
- motoser
- Lubiący błoto
- Posty: 48
- Rejestracja: 02 mar 2013, 16:25
Re: HORNET 919
Zajebiste sprzęty... Ten poniżej to moje dziecko... tyle ,że silnik mocno zrobiony tzw.night train 1038cc zestaw big bore plus wtryski inne strojenie i wałki...jeśli będziesz chciał jakiś podpowiedzi co do horneta zapraszam:)
http://imageshack.us/photo/my-images/10/hor3r.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/163/hor4s.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/534/horv.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/580/hor1x.jpg/
co do ramy to jest inna jak w 600 ,ale cierpi na ten sam problem:) Wyjście jest jedno...wzmocnić...naprawde moje na gumie więcej przelatało jak na dwuch(czy przód, czy tył) i nic się nie dzieje...pomimo twardszego zaiwiasu z R1
Ps. jak się zapierd... to wachacz potrafi się rozejść...więc też go wzmocniłem:P
http://imageshack.us/photo/my-images/10/hor3r.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/163/hor4s.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/534/horv.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/580/hor1x.jpg/
co do ramy to jest inna jak w 600 ,ale cierpi na ten sam problem:) Wyjście jest jedno...wzmocnić...naprawde moje na gumie więcej przelatało jak na dwuch(czy przód, czy tył) i nic się nie dzieje...pomimo twardszego zaiwiasu z R1
Ps. jak się zapierd... to wachacz potrafi się rozejść...więc też go wzmocniłem:P
Ostatnio zmieniony 17 mar 2013, 21:52 przez motoser, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Lubiący błoto
- Posty: 87
- Rejestracja: 23 lut 2013, 12:55
Re: HORNET 919
Haha:D SUPER! Powiedz jaka jest różnica w ramie miedzy 600 a 900? Widziałem gołą rame tylko z 600 ale przygladajac sie 900 znajomego jakos róźnicy nie widzialem. Kolejne pytanie jak wzmacniasz tą rame bo na fotach tez nic nie widze. Latasz na HB czy bez? Cholera... jak patrze na te fotki to sie zastanawiam co mi odbiło żeby nagle stac sie turystą...
XT na gume idzie tylko na 1 biegu z gazu...
Pozdrawiam!


Pozdrawiam!
- Aruś
- Po kostki w błocie
- Posty: 235
- Rejestracja: 20 wrz 2011, 13:59
- Motocykl: HORNET 919
- Lokalizacja: Rybnik
Re: HORNET 919
W kilku miejscach jest wzmacniana. Osobiście nie miałem dwóch ram do porównania w ręku ale na honda-hornet.pl wszysto pisze, a tam fachowców nie brakuje 
Motoser Twój hornet mnie teraz strasznie nakręcił ;D
Z tym że mój plan to tego hornecika mieć do podróży, dojazdów do szkoły itp. A jak tylko zaoszczędzę to chce udeżyc w jakąś starą f3 może i przerobić do nauki stuntu. Przyznam że z przejścia z enduro już tak łatwo mi gumowanie nie przychodzi

Motoser Twój hornet mnie teraz strasznie nakręcił ;D
Z tym że mój plan to tego hornecika mieć do podróży, dojazdów do szkoły itp. A jak tylko zaoszczędzę to chce udeżyc w jakąś starą f3 może i przerobić do nauki stuntu. Przyznam że z przejścia z enduro już tak łatwo mi gumowanie nie przychodzi


- terenowiecc
- Administrator
- Posty: 1734
- Rejestracja: 24 gru 2009, 10:19
- Motocykl: LC4
- Lokalizacja: LCH
Re: HORNET 919
Może się jeszcze nawrócisz Aruś 

- Aruś
- Po kostki w błocie
- Posty: 235
- Rejestracja: 20 wrz 2011, 13:59
- Motocykl: HORNET 919
- Lokalizacja: Rybnik
-
- Lubiący błoto
- Posty: 87
- Rejestracja: 23 lut 2013, 12:55
Re: HORNET 919
Jak bede mial troche kasy i zakoncze projekt "turysta doskonały" (HAHA )to znowu poskladam cos do zabawy ale bez homologacji... i pewnie bedzie to wlasnie opcja wymieniona wyżej czyli silnik horneta 900 + rama sc33 lub co ostatnio do mnie zaczyna przemawiać egs380 w supermoto 100kg i 70 koni to piekielna perspektywa:D Ostatnio latałem na EGS300 i szedł na koło z wszystkich biegów z gazu...



- motoser
- Lubiący błoto
- Posty: 48
- Rejestracja: 02 mar 2013, 16:25
Re: HORNET 919
Co do ramy wzmacnianej:P naspawane wycięte płaskowniki przy główce ramy...sprawdza się na 100%
Z tego co kiedyś czytałem jest dłuższa od główki ramy do pierwszego zagięcia za silnikiem(dłuższy zbiornik w cb900 jak w cb600.
Z tego co kiedyś czytałem jest dłuższa od główki ramy do pierwszego zagięcia za silnikiem(dłuższy zbiornik w cb900 jak w cb600.