TT600S

Pokaż innym swój motocykl!
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Aruś
Po kostki w błocie
Posty: 235
Rejestracja: 20 wrz 2011, 13:59
Motocykl: HORNET 919
Lokalizacja: Rybnik

Re: TT600S

Post autor: Aruś »

Stary :omg: Te zęby!! No to ja juz teraz wiem kiedy zmieniać napęd :lol:
Obrazek
Awatar użytkownika
Pawlo
Moderator
Posty: 2501
Rejestracja: 01 paź 2010, 19:29
Motocykl: Było TT600S
Jest KTM 690 Duke & 1290
Lokalizacja: Wrocław

Re: TT600S

Post autor: Pawlo »

Odpaliłem dzisiaj po ciemku i już wiem skąd się wziął fiolet na moich kolektorach :mrgreen:

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=4yM3X7xrEIo[/youtube]

Bardzo ładny efekt na ssaniu, na filmiku widać jeszcze lepiej niż na żywo :twisted:
Obrazek
Awatar użytkownika
terenowiecc
Administrator
Posty: 1734
Rejestracja: 24 gru 2009, 10:19
Motocykl: LC4
Lokalizacja: LCH

Re: TT600S

Post autor: terenowiecc »

Zanim skomentuję to zapytam, czy to normalne? :niewiem:
dzekson
Po kostki w błocie
Posty: 254
Rejestracja: 05 lut 2010, 20:36
Motocykl: XT600E '99 / XL650V '00
Lokalizacja: Rzrszów

Re: TT600S

Post autor: dzekson »

Zawory za ciasne.

Może być to efekt przestawienia punktu zapłonu co jednak jest mało prawdopodobne.
Albo też za uboga mieszanka, ale jeśli to tylko na ssaniu się pojawia to też odpada ta opcja.

Więc zaworki wydechowe do korekty. I to pilnie bo wypalisz gniazda zaworowe.

Pawlo pisze:Odpaliłem dzisiaj po ciemku i już wiem skąd się wziął fiolet na moich kolektorach :mrgreen:
Bardzo ładny efekt na ssaniu, na filmiku widać jeszcze lepiej niż na żywo :twisted:
Awatar użytkownika
Pawlo
Moderator
Posty: 2501
Rejestracja: 01 paź 2010, 19:29
Motocykl: Było TT600S
Jest KTM 690 Duke & 1290
Lokalizacja: Wrocław

Re: TT600S

Post autor: Pawlo »

dzekson pisze:Zawory za ciasne.

Może być to efekt przestawienia punktu zapłonu co jednak jest mało prawdopodobne.
Albo też za uboga mieszanka, ale jeśli to tylko na ssaniu się pojawia to też odpada ta opcja.

Więc zaworki wydechowe do korekty. I to pilnie bo wypalisz gniazda zaworowe.
Ani jedno ani drugie :) Zawory dopiero co ustawiane, gaźnik po regulacji. Moto po prostu wyjątkowo długo pochodziło na pełnym ssaniu, bo dawno nie było palone i trochę ciężko mu było zagadać, przy normalnym użytkowaniu nie zauważyłem nic takiego - raz miałem taką sytuację po wymianie króćców a przed regulacją gaźnika, wtedy zaświeciły nawet w dzień ;) Poza tym tak jak pisałem, telefon po ciemku leci w kulki i dlatego wygląda to tak hardkorowo na filmiku :lol: Normalnie było to słabo widoczne, a wydaje mi się, że na zwykłym stalowym kolektorze nic by nie było widać ;)
Obrazek
Awatar użytkownika
Gacek
Prawdziwy Endurzysta
Posty: 4299
Rejestracja: 02 paź 2010, 17:12
Motocykl: Yamha xt 600 3tb 1994
Lokalizacja: SB

Re: TT600S

Post autor: Gacek »

Mnie się wydaje ze aby cokolwiek faktycznie stwierdzić należało by pobadać to i owo .
Moim zdaniem nie masz fabrycznej końcówki co zmusza do stosowania bogatszej mieszanki przy reg gaźnika .
Więcej cieplejszych spalin trafia w kolektor gdzie się dopalają .Nie musi to w zasadzie szkodzić głowicy jednak w granicach rozsądku .Na ile przerobiłem temat w takim przypadku powiększenie kanałów zmniejsza prędkość spalin ale gniazda niestety dostają po kulach .Jak posiadasz org. końcówkę możesz założyć i zauważysz na dzien doberek ze wolne obroty poskaczą ogólnie wyższe podczas jazdy wzrosną i będzie ciężko w takim samym czasie doprowadzić kolektor do takiego stanu .
אני לא צריך אמונה עיוורת,
אני לא צריך עזרה קומית,
אני לא צריך להסתכל על הפצעים,
אני לא צריך את ישוע המשיח סופרסטאר,
אני לא צריך טלוויזיה ביום ראשון,
אתה יכול להיות בטוח, אני לא צריך דת.
dzekson
Po kostki w błocie
Posty: 254
Rejestracja: 05 lut 2010, 20:36
Motocykl: XT600E '99 / XL650V '00
Lokalizacja: Rzrszów

Re: TT600S

Post autor: dzekson »

Gacek pisze:...
Moim zdaniem nie masz fabrycznej końcówki co zmusza do stosowania bogatszej mieszanki przy reg gaźnika .
Więcej cieplejszych spalin trafia w kolektor gdzie się dopalają
...

Gacek nie kombinuj - cieplejsze spaliny powstają w przypadku mieszanki za ubogiej, a nie bogatszej.

Ale już jest wszystko jasne, bo Pawlo napisał, że przegrzał silnik zbyt długą pracą na ssaniu.
To jednak rozszczelnić może połączenie pokrywy zaworów no i ogólnie nie wpływa dobrze na
trwałość silnika.
Awatar użytkownika
Pawlo
Moderator
Posty: 2501
Rejestracja: 01 paź 2010, 19:29
Motocykl: Było TT600S
Jest KTM 690 Duke & 1290
Lokalizacja: Wrocław

Re: TT600S

Post autor: Pawlo »

dzekson pisze:Gacek nie kombinuj - cieplejsze spaliny powstają w przypadku mieszanki za ubogiej, a nie bogatszej.

Ale już jest wszystko jasne, bo Pawlo napisał, że przegrzał silnik zbyt długą pracą na ssaniu.
To jednak rozszczelnić może połączenie pokrywy zaworów no i ogólnie nie wpływa dobrze na
trwałość silnika.
Otóż to. Bez paniki ;) I może nie tyle przegrzał co po prostu za długo chodził na ssaniu, bo cylinder nie był gorący, a olej nie miał nawet 50*C :) Oczywiście wiem czym to grozi, gniazda dostają najbardziej po dupie, dlatego zawsze po odpaleniu ustawiam jak najmniejsze ssanie i jak najszybciej ruszam w drogę, a tu był wyjątek, bo nigdzie nie jechałem, a zależało mi, żeby zagrzać sprzęta w celu sprawdzenia mojego nowego patentu, który jak ukończę to się pochwalę :)
Obrazek
Awatar użytkownika
Gacek
Prawdziwy Endurzysta
Posty: 4299
Rejestracja: 02 paź 2010, 17:12
Motocykl: Yamha xt 600 3tb 1994
Lokalizacja: SB

Re: TT600S

Post autor: Gacek »

ale ja nie pisze o temp spalin a o ich ilości i prędkości - jak masz pawlo oryginalną koncówkę to załóż i się przekonasz ze nie będzie tak łatwo osiągnąć taki efekt .
אני לא צריך אמונה עיוורת,
אני לא צריך עזרה קומית,
אני לא צריך להסתכל על הפצעים,
אני לא צריך את ישוע המשיח סופרסטאר,
אני לא צריך טלוויזיה ביום ראשון,
אתה יכול להיות בטוח, אני לא צריך דת.
Awatar użytkownika
Pawlo
Moderator
Posty: 2501
Rejestracja: 01 paź 2010, 19:29
Motocykl: Było TT600S
Jest KTM 690 Duke & 1290
Lokalizacja: Wrocław

Re: TT600S

Post autor: Pawlo »

To jest oryginalna, tylko że od TTR, więc żadnego szałowego przelotu nie ma. Oryginalnej od TTS nie posiadam - złomu nie zbieram :mrgreen:
Obrazek
ODPOWIEDZ