suzuki GSX-R 750 93'
- Wiki
- Po kostki w błocie
- Posty: 103
- Rejestracja: 23 maja 2012, 16:18
- Motocykl: xt 600 3tb 91' Sm
gsx-R 750 93' Sf
Re: suzuki GSX-R 750 93'
no złom kompletny :/ jak uda się zapalić silnik to się okaże czy pójdzie na części / złom czy może jednak da sie coś z niego jeszcze zrobić
- Aruś
- Po kostki w błocie
- Posty: 235
- Rejestracja: 20 wrz 2011, 13:59
- Motocykl: HORNET 919
- Lokalizacja: Rybnik
Re: suzuki GSX-R 750 93'
Nie przesadzajcie z tym zlomem 
Odpal je wkoncu a bedzie wiadomo czy silnik jeszcze popracuje czy nie.
Jakby zrobic dobry przegląd i wlozyc troche pracy w wygląd to moze wyjsc ładny street. Wykorzystał bym go do nauki jazdy na kole
np:
http://www.toutsurlamoto.com/wp-content ... mg01_s.jpg
http://i61.photobucket.com/albums/h65/9 ... CER134.jpg

Odpal je wkoncu a bedzie wiadomo czy silnik jeszcze popracuje czy nie.
Jakby zrobic dobry przegląd i wlozyc troche pracy w wygląd to moze wyjsc ładny street. Wykorzystał bym go do nauki jazdy na kole

np:
http://www.toutsurlamoto.com/wp-content ... mg01_s.jpg
http://i61.photobucket.com/albums/h65/9 ... CER134.jpg

- Wiki
- Po kostki w błocie
- Posty: 103
- Rejestracja: 23 maja 2012, 16:18
- Motocykl: xt 600 3tb 91' Sm
gsx-R 750 93' Sf
Re: suzuki GSX-R 750 93'
Jak narazie powoli podłaczyłem elektrykę i próbuje dorobić wszelkie uchwyty pod bak czy siedzenie - bo przednią owiewkę to już ładnie zamontowałem. Lecz ciągle nie mogę złapać mojego znajomego "mechanika" - który ciągle to nie ma czasu. A na innym forum - gdzie poprosiłem o pomoc przy nic - nie zabardzo są pomocni
wiec coś czuje dłuugo postoi 



- terenowiecc
- Administrator
- Posty: 1734
- Rejestracja: 24 gru 2009, 10:19
- Motocykl: LC4
- Lokalizacja: LCH
Re: suzuki GSX-R 750 93'
Jak silnik ok to ja bym buggy robił z tego 

- Wiki
- Po kostki w błocie
- Posty: 103
- Rejestracja: 23 maja 2012, 16:18
- Motocykl: xt 600 3tb 91' Sm
gsx-R 750 93' Sf
Re: suzuki GSX-R 750 93'
jakimś przypadkiem wczoraj odwiedził kolegę brat - który pracuje w serwisie i robie takie moto 
dało się go poprosić aby zajrzał
wyczyszczone gażniki - igliczki, zaworki, pływaki wszystko sprawne - jedyne to że ktoś coś mieszał i ułamał "wejście" gdzie się wpina urządzenie do ustawiania góry gażników i było zaklejone - aby nie brał powietrza.
Ustawienia gażników bez tego urządzenia nie da się ustawić (a dokładniej 4 urządzeń z podciśnieniem)
Urwana była linka od wolno-biegu - i nie dało się go ustawić na wolne obroty bo resztki sróbki zaraz się wykręcały i motor gasł
Na początku tylko na rozruchu palił, po odkręceniu świec zalaniu strzykawką po troszkę oleju na pierścienie (bo mówił znajomy że dłuugo stał) wkręceniu ponownie - rozruch i pali już sam
jedyne co to nie chciał wchodzić na obroty na początku , odrazu sprawdziło się czy czujki od chłodzenia działają - działają i ogólnie chłodnica nie dziurawa - bo nic nie ciekło z niej.
Teraz moto pali od pierwszego - lecz do ustawienia wolno biegu brakuje tej linki i końcówki tłumika. Ale sądzać po samym "chodzie" silnika jeszcze dłuugo będzie można nim jeżdzić
Prosił bym o radę - bo mam wersję , lub jest wydech przerobiony na 1 rurę - a jak założę wydech seryjny od wersji gdzie były 2 wydechy to go "przytkam" nim i wiadomo jak będzie się zachowywał. MOże ktoś mi pomóc w tej kwesti ? od czego można dopasować? + potrzebuje dziwne kolanko bo tłumik musze skierować do góry .. nie na wprost rury - której teraz mam

dało się go poprosić aby zajrzał

wyczyszczone gażniki - igliczki, zaworki, pływaki wszystko sprawne - jedyne to że ktoś coś mieszał i ułamał "wejście" gdzie się wpina urządzenie do ustawiania góry gażników i było zaklejone - aby nie brał powietrza.
Ustawienia gażników bez tego urządzenia nie da się ustawić (a dokładniej 4 urządzeń z podciśnieniem)
Urwana była linka od wolno-biegu - i nie dało się go ustawić na wolne obroty bo resztki sróbki zaraz się wykręcały i motor gasł
Na początku tylko na rozruchu palił, po odkręceniu świec zalaniu strzykawką po troszkę oleju na pierścienie (bo mówił znajomy że dłuugo stał) wkręceniu ponownie - rozruch i pali już sam

Teraz moto pali od pierwszego - lecz do ustawienia wolno biegu brakuje tej linki i końcówki tłumika. Ale sądzać po samym "chodzie" silnika jeszcze dłuugo będzie można nim jeżdzić

Prosił bym o radę - bo mam wersję , lub jest wydech przerobiony na 1 rurę - a jak założę wydech seryjny od wersji gdzie były 2 wydechy to go "przytkam" nim i wiadomo jak będzie się zachowywał. MOże ktoś mi pomóc w tej kwesti ? od czego można dopasować? + potrzebuje dziwne kolanko bo tłumik musze skierować do góry .. nie na wprost rury - której teraz mam
- Wiki
- Po kostki w błocie
- Posty: 103
- Rejestracja: 23 maja 2012, 16:18
- Motocykl: xt 600 3tb 91' Sm
gsx-R 750 93' Sf
Re: suzuki GSX-R 750 93'
powoli do przodu z moto - pare dni temu zakupiłem seryjny wydech do moto + robie lakier od nowa - bo wszędzie zacieki itp.
wrzuce jakieś fotki :
https://picasaweb.google.com/1056021168 ... directlink
ps. już miałem pierwszą jazdę - jeszcze bez zamontowanego wydechu- ale silnik wydaje się że bez problemu wszystko chodzi - biegi wszystkie wchodzą. Przy 100-120 km/h nic nie bije. Coś czuje że z silnik będzie w świetnym stanie - jedynie oleje i popierdółki bo poprzedni właściciele nie mogli go odpalić
wrzuce jakieś fotki :
https://picasaweb.google.com/1056021168 ... directlink
ps. już miałem pierwszą jazdę - jeszcze bez zamontowanego wydechu- ale silnik wydaje się że bez problemu wszystko chodzi - biegi wszystkie wchodzą. Przy 100-120 km/h nic nie bije. Coś czuje że z silnik będzie w świetnym stanie - jedynie oleje i popierdółki bo poprzedni właściciele nie mogli go odpalić
