Pawlo zrzuć wahacz i wtedy zobaczysz na której tulejce jest luz. W inny sposób tego nie wyczujesz bo tam jest kilka miejsc gdzie tulejka mogła się wytrzeć, zrobiło się troszkę luzu i stuka.
Dolne mocowanie wahacza moim zdaniem mało prawdopodobne żeby się wytarło co oczywiście nie oznacza, że jest to niemożliwe. najprędzej to któraś z 2 (jeżeli dobrze widzę na schemacie to są dwie) dolnych tulejek - tam najprędzej jest luz, w XT najbardziej wyciera się tulejka na łączeniu kiwaczki z takimi małymi widełkami mocującymi tą kiwaczkę do dołu ramy.
Inżynierowie trochę nie dopracowali tego elementu w starych XT stosując tulejki.
W 3TB były już łożyska igiełkowe ale niestety kiwaczka jest niesymetryczna i nie pasuje do starszych modeli przez co trzeba się bawić z tulejkami. Jeżeli są regularnie smarowane to nie ma większych problemów ale chwila niedbałości, trochę piasku i jest problem
Nie wiem jak w TT, patrząc po schemacie to łożysk raczej tam nie ma choć z drugiej strony trochę mi nie pasuje żeby to na tulejkach zrobili w tym motocyklu
