Dzięki.
Spoko pierwsze foty robiłem telefonem. To co widzę ze się kończy od razu wymiana, regeneracja. Jak mam składać silnik i ma coś w nim dzwonić to to piernicze. Dzisiaj byłem w czwie po szprychy, równe 2 tygodnie czekałem. Jak znajdę czas to zaplotę koło w tym tyg.
114zl za 38 szprych z nyplami (2 zapas)
W miedzy czasie ogarnę trochę elektrykę już z gotowymi wyjściami na woltomierz i tem. oleju. Myśle ze zrobię koło stacyjki taki start jak w e90 oczywiście wszytko po kluczyku.
Aha jak zaplatać te kolo 18, chodzi mi o to czy wycinać wszystkie szprychy jak leci czy np po 5. Są pod dużym kontem i ciężko je trochę wsadzić bez gięcia. W dt miałem 19' i lajtowo szło po jednej wymieniałem ale tu ta technika chyba nie bd pasować.